mandag 11. januar 2010

Bøker er kunnskap - kunnskap er makt!

Disse bøkene gikk jeg til anskaffelse i dag:

Min kamp 1, 2 & 3 av Karl Ove Knausgård. Han fikk Brageprisen 2009 for "Min kamp 1". Det er hele 6 bøker i hans romansyklus, og de tre siste kommer en gang i 2010.



"Tjuendedagen" av Geir Gulliksen er en litt annerledes kjærlighetsroman.


Anne Oterholm har siden 2005 vært leder av Den norske Forfatterforening, og har skrevet boken "Toget fra Ajaccio".




Gleder meg til å lese alle sammen, men først må jeg gjøre meg ferdig med den hittil fantastiske boken "Shantaram" av Gregory David Roberts. Boken er en biografi, og utspiller seg i India der han var på flukt i mange år etter han rømte fra et fengsel. Denne historien har visst nok alt; krim, spenning, kjærlighet og filosofi..



Våren kommer tidlig til Oslo i år har jeg på følelsen, i mens skal jeg kose meg med gode bøker og luv.

-Enjoy reading!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ja? Jeg venter..